Zdravím vás, maminky!

Mám takový dojem, že na začátek všeho by bylo dobré, abych Vám řekla, jak to všechno začalo. A že ten začátek byl vlastně poměrně neobvyklý na to, aby se vše tak hezky vyvinulo... 

Právě se ke slovu dostal rok 2021 a já jsem byla sama, nudila jsem se a tak jsem se přihlásila na internetovou seznamku. Tohle období bylo ještě těžce zahalené do covidu a poznat někoho normálně vlastně pořádně nebylo kde. Co vám budu povídat, počáteční pokusy nestály za moc, vlastně jsem si chtěla s někým spíš hlavně popovídat a přitom se mi hlásilo jedno individuum za druhým, které zajímal spíš internetový sex.


No, už jsem to chtěla vzdát a prostě čekat, až budu moct někoho poznat přirozeně, ale holky na mém dřívějším blogu mě přemluvily, abych dala seznamce ještě jednu šanci. A bylo to to nejlepší rozhodnutí v mém životě. Přihlásil se sympaťák Michal z Kolína, pár kilometrů od mého dřívějšího bydliště. Slovo dalo slovo a šli jsme se projít, objevili společnou oblibu v dobré kávě a šlo to všechno tak nějak samo. Podnikli jsme pár super výletů, užili si legraci a než jsme se nadáli, už jsme spolu vlastně bydleli. 

Rok po našem seznámení mě požádal o ruku a o sedm měsíců později jsme se vzali. Bavili jsme se o miminku, ale asi ani jeden jsme nečekali, že když dáme všemu volný průběh, tak se těhotenství dostaví už měsíc po svatbě. A tak se tu letos v červnu objevilo naše tříměsíční štěstí Matyášek. 

Někdy si říkám, že všechno šlo a jde až moc hladce, že to přeci nemůže být jen taková pohádka, ale fakt se to tak stalo. Zkrátka jsme na sebe čekali, a když jsme se poznali, vše do sebe zapadlo přesně tak, jak mělo. 

A co Vaše seznámení s partnery? Šlo všechno hladce nebo to naopak byla trnitá cesta?

Vaše Lucka


2 Komentáře

  1. My jsme to měli s přítelem podobně. Po první schůzce už jsem tak nějak podvědomě tušila, že on je ten pravý. Po pár dalších bylo jasno a sestěhování na sebe nedalo dlouho čekat. Jsem moc vděčná, že si to tak krásně sedlo, a i teď po 3 letech jsem zamilovaná jako nikdy dříve. Na některé věci se opravdu vyplatí počkat... A mimochodem, taky se známe díky seznamce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy si člověk skutečně musí na některé věci počkat, ale pak to stojí za to! :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář a těším se na příště. :)