Krásný den!

Tenhle článek píšu poměrně pozdě večer, dřív nebyl čas a ani energie. Posledních pár dní se neslo ve znamení bolesti zubů a nějak to na mě působilo. Pořád jsem si říkala, že vyhlížím zoubky u Matyáška, až jsem si nakonec přivolala vlastní růst, v mém případě zubů moudrosti. Bohužel hned dvou najednou.

(Fotku berte s rezervou, nenamalovaná, poďobaná jak puberťák a těsně po vytrhnutí s půlkou tváře jak meloun. :D )

A protože se bolest objevila klasicky v pátek večer a já nechtěla letět na pohotovost (logicky, co by mi tak na bolest moudráku asi dali, že jo...), tak jsem si počkala do pondělí. Při nedávné návštěvě zubařky jsem dostala žádanku na vytrhnutí, protože sedmičce by se podstatně lépe žilo, kdyby tam ta osmička nebyla, ale říkala jsem si, že to počká, až bude prcek větší, když se neozývají a šup - vrátilo se mi to jako bumerang. Takže jsem v pondělí zavolala panu doktorovi a dneska jsem šla na vytrhnutí.

Jedno trhání moudráku už mám za sebou, tehdy to asi nebylo nijak zlé nebo jsem to vytěsnila. Dnes to sice taky není žádná katastrofa, můžu a musím s malým fungovat, protože manžel je jako na potvoru celý týden na služební cestě, ale už se docela těším, až si vezmu další prášek na bolest a půjdu si lehnout. Tentokrát mě to stálo pět stehů. No, snad bude na chvíli pokoj, i když ještě jedna osmička mi zbývá.

Co vy a trhání zubů, případně bolesti osmiček? Máte je nebo vás tohle trápení minulo?

Vaše Lucka

14 Komentáře

  1. Luci, tak doufám, že už nic nebolí! Já mám všechny, podle rentgenu snad už nikdy nevylezou, bylo by to na operaci...
    Dcera si asi před rokem celkem užila, dost jsem se o ni bála...
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, už je to dobré, jen ty první dva dny byly takové horší... :) Tak to doufám, že nevylezou, operace by byla daleko horší než to moje trápení... Snad už i dcera má od nich pokoj. :)

      Vymazat
  2. Já si jednou prohlížela zuby a u toho zjistila, že mám čtyři osmičky a ani jsem o nich nevěděla :-D Neměla jsem s nimi žádný problém, měla jsem je krásně narostlé.. Ale když jsem šla na rovnátka, tak mi kvůli místu musely samozřejmě dvě horní (díky bohu, že jenom dvě a ještě ty horní!) vytrhnout. Naštěstí to bylo fakt úplně v pohodě. Až mě mrazí, co sis vytrpěla ty... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dítě štěstěny, je to s nimi otrava, stejně rostou jen proto, aby nám znepříjemňovaly život. :D

      Vymazat
  3. Držím pěsti, ať se vše hojí dobře a brzy je vše ok :) Mně už vytrhli všechny čtyři osmičky, poslední dvě mi trhali najednou a to mě teda tehdy docela potrápilo :/ :D a navíc mi je vytrhli asi týden před Vánoci :D Takže to nebyly moc šťastné a veselé Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, to znám, já mám snad každý rok trápení se zuby na Vánoce. :D Doufám, že letos jsem si už tu svou pravidelnou dávku vybrala.

      Vymazat
  4. Chudáku a ještě oba najednou :( mě to brzy taky čeká. Se zuby mám špatné zkušenosti. Kvůli rovnátkům mi vytrhali 3 zdravé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to sis taky užila, zuby jsou zlo, jen co je pravda. Zlatě se mají ti, které netrápí. :) Ale teď už to snad pro nás obě bude dobré. :)

      Vymazat
  5. Se zuby jsem si užila svoje, ale zrovna osmičky nic, ty jsou úplně v pohodě, objevily se, ani nevím jak :D Ať je brzy vše ok :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím, manžel ten je vůbec nemá pro změnu, taky šťastlivec. :D

      Vymazat
  6. Chudáku, to ti vůbec nezávidím! Já měla jít trhat moudrák před rokem a půl a jaksi jsem se z toho vymluvila a stále nešla :D. Zatím mám všechny, v toho jeden ještě ani nevykouknul, ostatní už jsou narostlé :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Užila jsem si, když mi moudráky rostly. Potom už nebolely, ale časem mi zůstal v puse jen jeden horní. Při kontrolách u zubaře byly zjištěné kazy a bylo mi řečeno, že moudráky se ,,nespravují" , tak šly ven .
    Tak doufám, že už je u Tebe vše OK.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Já osmičky mám - bohužel. Rostly mi a pořád ještě rostou. Soucítím s tebou, ale sama doufám, že mi v puse na nějakou dobu zůstanou. 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ať tě to rychle přestane bolet <3 Já už nemám ani jednu. První šla ven kvůli zánětu a ostatní preventivně. Bylo to těžké se k tomu přemluvit, když mě to nebolelo, ale zvládla jsem to! :D Pravou stranu jsem měla zaráz a to byla teda jízda :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář a těším se na příště. :)