Jméno: Lucka
Narozeniny: 23.6.1994 (znamení Rak)
Rodinný stav: vdaná
Práce: v současné době na mateřské dovolené

Výška: 162 cm
Barva vlasů: hnědá 
Barva očí: hnědá
Strach: pavouci

... zamyšlená romantička, se srdcem na dlani, která se protlouká světem mateřství.

Občas si říkám, že můj život je báječný, jindy zase lomím ruce nad tím, co to vlastně dělám. Asi každá máma to zná, když si jsem na sto procent jistá, že už mám všechno v malíku, u prcka dojde k dalšímu vývoji a já jsem opět na začátku. Říkala jsem si, že v dnešní náročné době by nebylo úplně od věci, abych založila stránku, kde si maminky můžou společně zanadávat, vylít si srdíčko nebo se podělit o rady a zkušenosti.

Kdysi jsem vlastnila blog a vždy mi byl velkou útěchou a radostí, když mi nebylo zrovna hej. A tak jsem si říkala, že je na čase se do toho opět vrhnout po hlavě... a proto jsem tady, sedím u počítače, zatímco můj tříměsíční chlapeček vedle mě spí, a snažím se začít. Protože začít a odhodlat se je vždy ten nejtěžší krok. 

Takže tohle jsem já, tohle je můj blog a pokud budete chtít, můžete mou snahu sledovat jeho prostřednictvím.

Vaše Lucka

0 Komentáře